سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با ورزش ها

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب یکی از سالن های فوتسال

    نظر


یکی از بهترین سالن های فوتسال تهران مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب می باشد. مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب با برخوردار بودن از یک موقعیت جغرافیایی خوب و دارا بودن هوای پاک شمال تهران جزو یکی از مهم ترین و بهترین ورزشگاه های موجود در ایران به شمار رفته است. مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب علاوه بر سرسبزی و زیبا بودن امکانات ویژه و متنوعی مانند زمین گلف، جاده تندرستی، بولینگ، استخر چهارفصل، بدنسازی، تنیس و پارکینگ مخصوص و بزرگی دارد.
حتما شما هم ضرب المثل هم فال و هم تماشا را شنیده اید و اگر به مفهوم واقعی این ضرب المثل هنوز هم دست پیدا نکرده اید کافیست سری به مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب بزنید. شما با عضویت و رزرو سالن بسکتبال در این مجموعه علاوه بر ورزش کردن از فضای سبز و زیبای این باشگاه نیز نهایت بهره را می برید. همچنین در این باشگاه هم فضاهای روباز و هم فضاهای سرپوشیده برای تمامی ورزشکاران قرار داده شده است تا هر کس بر اساس علایق خود شروع به ورزش کردن در بهترین سالن های فوتسال و … کند.

برای رزرو سالن فوتسال مشهد  به آسان اسپرت مراجعه کنید.

سالن فوتسال تهران

 سالن فوتسال مجموعه ورزشی آب تهران

یکی دیگر از بهترین سالن فوتسال ها در سطح شهر تهران مجموعه ورزشی آب تهران می باشد. با یک بار رزرو سالن فوتسال در مجموعه ورزشی آب تهران همراه همیشگی این باشگاه می شوید. زیرا در مجموعه ورزشی آب تهران علاوه بر رو به رو شدن با یک محیط زیبا و دلنشین شاهد سالن ‌های چند منظوره با قابلیت بازی‌ های مختلف از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال و سالن فوتسال می شوید و همچنین احساس نشاط و ورزش را در کنار هم تجربه می کنید. مجموعه ورزشی آب تهران همه روزه صبح ها پذیرای بانوان و بعد از ظهرها پذیرای آقایان در سالن فوتسال، والیبال و … می باشد.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/02/15/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b9%da%a9%d8%b3/