سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با ورزش ها

صفحه خانگی پارسی یار درباره

رزرو زمین فوتبال ویژه تمرین فوتبال

اگر با تیم خود تمرین میکنید و یا اگر مربی ورزشی هستید و با ورزشکاران زیادی جلسه تمری های فوتبال دارید می توانید با اجاره زمین چمن مناسب از سایت آسان اسپرت جلسات تمرینات فوتبال خود را در بهترین شرایط برگزار نمایید.اجاره زمین فوتبال در سایت آسان اسپرت به صورت اینترنتی می باشد.اجاره زمین فوتبال به صورت بلند مدت جهت انجام تمرینات فوتبال گروهی نیز در سایت آسان اسپرت امکان پذیر است.اجاره زمین چمن در بازه های زمانی مختلف برای اجرای تمرین های فوتبال با تخفیف مناسب همراه است.

 برای  ثبت نام  مدرسه فوتبال شیراز به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 

 

تمرین فوتبال

 انجام تمرین فوتبال در خانه 


بازیکنان حرفه ای علاوه بر تمریناتی که به صورت گروهی با تیم انجام می دهند و همچنین تمرینات انفرادی خود که در محیط های ورزشی انجام می دهند می توانند یک برنامه تمرین فوتبال در خانه و اختصاصی ویژه در محیط منزل نیز داشته باشند. تا علاوه بر تمرینات اصلی خود با انجام دادن این تمرینات به بهبود رشد وضعیت آمادگی جسمانی خود کمک کنند. اهمیت این تمرینات در ایام تعطیلات مانند تعطیلات نوروزی و تعطیلات نیم فصل و پایان فصل و همینطور در مواقعی که به دلیل بروز مشکلات مختلف مانند قرنطینه ایام کرونا و … امکان تمرین در مجموعه های ورزشی نمی باشد، دو چندان می شود. این تمرینات از جمله:
• تمرین راه رفتن روی توپ: تمرین راه رفتن روی توپ برای تقویت عضلات همسترینگ بسیار مناسب است.
• تمرین پلانک از پهلو با نزدیک کردن ران: این تمرین منجر به کاهش آسیب ها در فوتبال، کشیدگی عضلات سمت داخلی ران یا عضلات نزدیک کننده ران است. و برای تقویت عضلات نزدیک کننده ران بسیار مناسب است.
• پلانک چهار دست و پا: عضلات مرکزی بدن بسیاری از فوتبالیست ها ضعیف است. پلانک چهار دست و پا یکی از تمرینات عالی برای عضلات مرکزی بدن است.

منبع:

https://blog.asansports.com/2020/12/13/%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-15-%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84/