سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با ورزش ها

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آموزش تمرینات پایه ژیمناستیک – بالانس هوایی

یکی دیگر از حرکات این رشته ورزشی بالانس هوایی می باشد این حرکت حرکتی مربوط به ایروبیک است که در آن ژیمناستیک کار بدون تماس دست با زمین بر می گردد که با نام های حرکت هوایی رو به جلو و پل برگردان هوایی رو به جلو نیز شناخته می شود.

 آموزش ژیمناستیک کودکان – نیم پشتک پیچ

یکی از بهترین حرکت های این رشته ورزشی که برای کودکان بسیار مناسب است نیم پشتک پیچ می باشد. فرد برای انجام این حرکت باید از حالت ایستاده استفاده کند که در آن دست ها باید در جهت بالا قرار بگیرند. البته دست ها باید در حالت چرخ و فلک روی زمین قرار بگیرند. به عبارتی ساده تز در این حرکت دست ها باید به جای قرار گرفتن در پهلو رو به جلو قرار بگیرند تا بتوانند نیم پشتک پیچ صحیحی انجام دهند.

آموزش ژیمناستیک کودکان – وارو زمینی

یکی دیگر از حرکات این رشته ورزشی وارو زمینی می باشد. این حرکت یک حرکت چرخش به عقب و روی زمین می باشد که در آن زانو ها تا آن جایی که می توانند باید جمع می شوند.

برای مطالعه آموزش اسکیت گام به گام در  آسان اسپرت کلیک نمایید.

آموزش ژیمناستیک کودکان – وارو به جلو زمینی

وارو به جلو زمینی یک حرکت چرخش به عقب و روی زمین می باشد که در آن زانو ها تا آن جایی که می توانند باید جمع می شوند. هم چنین می توان این حرکت را به شکل پاهای صاف یا شکل قوسی در بدن انجام داد که پشتک زمینی نیز نامیده می شود.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/27/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%98%db%8c%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9/